Spotkanie praktyków CX z NTT DATA

Serdecznie zapraszamy wszystkich liderów obszaru Customer Experience na kolejną edycję Spotkania praktyków CX organizowaną przez NTT DATA.

Motyw przewodni nadchodzącego spotkania to „Utrzymanie klienta i doświadczenia pozakupowe. Jak wykorzystać AI, dane z systemów oraz wskaźników klienckich i biznesowych?”

Eksperci i decydenci obsługi klienta spotkają się już 20 marca 2024 r. (środa) o godz. 14:00 Restauracji Selavi przy Placu Małachowskiego 2 w Warszawie.

Trendy CX, wykorzystanie AI, badanie emocji a utrzymanie klienta

Opowiemy o najnowszych trendach Customer Experience 2024/2025.

Justyna Jakubczyk z CX House przybliży case study:

  • jak badanie emocji i doświadczeń klientów biznesowych na końcowych etapach Customer Journey poprawiło retention rate,
  • jak identyfikować wczesne sygnały rezygnacji klientów i wykorzystać AI w predykcji odejść.

Mikołaj Zaleski z NTT DATA uzupełni perspektywę konsultingową o dane technologiczne:

  •  jak wygląda praktyka wykorzystania AI i jak podejść do wyzwań z tym związanych,
  • jak istotny wpływ ma wdrażanie omnichannel w kontekście analityki danych i organizacji typu digital.

Dyskusję praktyków CX poświęcimy aktualnym wyzwaniom operacyjnym i strategicznym w obszarze CX w polskich firmach

Już dziś dołącz do nas!

Pełna agenda oraz formularz zapisów znajdują się na stronie: https://connect.services.global.ntt/CX_Event_PL_Registration.

Liczba miejsc na wydarzenie jest ograniczona, a udział zależy od potwierdzenia rejestracji przez organizatorów.

Zobacz Również

Wypełnij formularz, jeśli chcesz poznać szczegóły naszych rozwiązań

Formularz