Elastyczna, zarządzana sieć poprawia doświadczenie klientów iSpot
Aby sprostać wysokim standardom zarówno swoim jak i swojego głównego partnera biznesowego, iSpot Polska oferuje wyjątkową obsługę klienta. Jako Partner Premium<br
Aby sprostać wysokim standardom zarówno swoim jak i swojego głównego partnera biznesowego, iSpot Polska oferuje wyjątkową obsługę klienta. Jako Partner Premium<br
Rośnie wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji do celów biznesowych, jak również do pracy i poza nią. W latach 2023 – 2024 urosło ono wśród użytkowników
Czy chcesz uprościć zarządzanie swoją siecią, zwiększyć wydajność i bezpieczeństwo, a jednocześnie oszczędzić czas swoich inżynierów? Oto rozwiązanie, które pozwoli to osiągnąć – Cisco
Kiedy firma Henkel zdecydowała się porzucić hybrydowe rozwiązanie bazujące na wielu stacjonarnych centrach obsługi klienta na rzecz jednego centrum opartego na chmurze, nawiązała
NTT Poland Sp. z o.o.
ul. Rondo Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa
NIP 952–18–51–834
REGON 016422763
NTT DATA 2024 – ALL RIGHTS RESERVED