Osiągnij rzeczywistą wartość biznesową dzięki Copilot dla Microsoft 365
Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) umożliwia niezwykłe i niespotykane dotąd metody pracy, które poprawiają
doświadczenie pracowników i zwiększają ich produktywność.
Praca zdalna na stałe zagościła w wielu organizacjach. Firmy zrobiły już bardzo wiele w zakresie technologii, by umożliwić pracownikom dostęp do danych i systemów z dowolnego miejsca na świecie. Po początkowym okresie, kiedy najważniejszy był sam zdalny dostęp do firmowych systemów i możliwość organizowania spotkań online, przyszedł czas na optymalizację i skupienie się na jakości współpracy.
Eksperci są zgodni – biuro, jako miejsce pracy, zmieniło swoją funkcję. Przestało być miejscem „cichej pracy”, gdzie każdy wykonuje swoje obowiązki niezależnie od innych – do samodzielnych zadań większość z nas wybiera pracę z domu. Stało się zaś miejscem kreatywnych spotkań, burzy mózgów i współpracy – do siedziby przychodzimy, kiedy chcemy spotkać się z kolegami.
Pozostaje jednak zagadnienie jakości tej współpracy – jeśli nie wszyscy mogą pojawić się na zespołowym spotkaniu, jak zapewnić, by jego zdalni uczestnicy czuli się tak, jakby byli w sali? Tu z pomocą przychodzi technologia. Wideokonferencje szybko się rozpowszechniły dzięki platformom takim jak Cisco Webex, Microsoft Teams i innym, a producenci sprzętu dostarczają coraz skuteczniejsze rozwiązania, pozwalające odtworzyć doświadczenie uczestnictwa w spotkaniu w pełnej formie.
Wśród nowości, warto zwrócić uwagę na rozwiązania Logitech. Teraz, dzięki kilku prostym rozwiązaniom, dostarczysz swoim pracownikom jakość, która ich zachwyci.
Rally Bar pozwala wszystkim uczestnikom na nieskrępowany udział w rozmowach zdalnych, gwarantując im dostęp do systemu z podwójną kamerą i innowacyjną technologią automatycznego kadrowania, czyli RightSight 2. Możesz wybrać różne widoki: siatka eliminuje pustą przestrzeń, kadrując każdą osobę na własnym strumieniu; widok mówcy skupia uwagę na aktywnym mówcy, natomiast widok grupowy pozwala uchwycić wszystkich obecnych w pomieszczeniu.
Najbardziej zaawansowany ekran Logitech Tap IP pozwala dołączyć do spotkania jednym dotknięciem. Umożliwia prostą współpracę przy udostępnianiu treści oraz bezproblemowe prowadzenie spotkań we wszystkich dostępnych salach.
Zestaw tę napędzaną sztuczną inteligencją kamerę biurkową z Rally Bar lub Rally Bar Mini, by uzyskać wyraźny obraz osób, które aktualnie przemawiają, oraz całej grupy w pomieszczeniu, co pozwoli osobom biorącym udział zdalnie na lepszy odbiór spotkania.
Nie wiemy, czy “siedziby” wszystkich organizacji przeniosą się do przestrzeni online, ale dzięki dostępnym w NTT DATA rozwiązaniom Logitech, jesteśmy w stanie dobrać wyposażenie salek konferencyjnych w taki sposób, by każda osoba, niezależnie od tego, gdzie się znajduje, poczuła się, jakby siedziała w pokoju.
Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, by zamówić bezpłatną wycenę dla Twojej sali konferencyjnej.
Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) umożliwia niezwykłe i niespotykane dotąd metody pracy, które poprawiają
doświadczenie pracowników i zwiększają ich produktywność.
Rośnie wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji do celów biznesowych, jak również do pracy i poza nią. W latach 2023 – 2024 urosło ono wśród użytkowników
Rozwój technologii i postępująca cyfryzacja kreują i zmieniają doświadczenia klientów. Dotyczy to takich obszarów, jak choćby e-commerce i omnichannel, analityka danych, sztuczna inteligencja oraz usługi chmurowe.
Spotkanie praktyków CX z NTT DATA Serdecznie zapraszamy wszystkich liderów obszaru Customer Experience na kolejną edycję Spotkania praktyków CX organizowane przez NTT DATA. Motyw przewodni
Aby przyspieszyć proces transformacji cyfrowej i zapewnić jej bezpieczeństwo, należy skorzystać z podejścia Zero Trust. W morzu rozwiązań wykorzystujących to określenie naprawdę łatwo się
Podczas gdy cały świat mierzy się z brakami kadrowymi w działach cyberbezpieczeństwa, sztuczna inteligencja może być odpowiedzią na te bolączki. Z drugiej strony sceptycy AI podkreślają,
NTT Poland Sp. z o.o.
ul. Rondo Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa
NIP 952–18–51–834
REGON 016422763
NTT DATA 2024 – ALL RIGHTS RESERVED