Nowoczesna obsługa klienta z Cisco Webex Contact Center

Cisco Webex Contact Center

Rozwój technologii i postępująca cyfryzacja kreują i zmieniają doświadczenia klientów. Dotyczy to takich obszarów, jak choćby e-commerce i omnichannel, analityka danych, sztuczna inteligencja oraz usługi chmurowe. Klienci stają się coraz bardziej wymagający i niecierpliwi. Oczekują dziś łatwego dostępu do komplementarnych usług oraz szybkiego kontaktu. W realizacji działań biznesowych kluczowe staje się wsparcie w czasie rzeczywistym, wykorzystanie najnowszych technologii czy umiejętności analitycznych i predykcyjnych.

Rozwiązaniem, które odpowiada na te wyzwania, jest Cisco Webex Contact Center. Posiada ono liczne korzyści biznesowe:

• to kompleksowe rozwiązanie obsługuje wszystkie najpopularniejsze kanały komunikacji (w tym m.in. głosowy, SMS, MMS, email, WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram czy X);
• narzędzie może być w prosty sposób zintegrowane z usługą Microsoft Teams;
• możliwość implementacji i integracji contact center firmy Cisco jest bezproblemowa. Rozwiązanie posiada otwarte API umżliwiające bardzo łatwe i szybkie wdrożenie;
• produkt jest dostępny w różnych modelach cloud computing – zarówno w pełni chmurowym jak i hybrydowym;
Cisco jest jedynym dostawcą, który dostarcza do swojego rozwiązania także telefony sprzętowe – alternatywę dla softphone;
• Cisco Webex Contact Center od 2018 roku konsekwentnie pnie się w benchmarkach i rankingach
• jest to rozwiązanie atrakcyjniejsze kosztowo spośród innych narzędzi tego typu.

Jeśli wdrożenie, to tylko z zaufanym integratorem

NTT DATA od wielu lat stawia na współpracę ze znanymi firmami technologicznymi, których produkty i usługi są wykorzystywane zarówno w życiu codziennym, jak również w realizacji zadań biznesowych. Zrealizowaliśmy setki projektów ze swoimi globalnymi partnerami, m.in. Cisco.

Na polskim rynku posiadamy bardzo duże doświadczenie w obszarze wdrażania contact center. Z rozwiązania NTT DATA korzystają w naszym kraju 4 banki.

Oferujemy również usługi konsultingowe w modelu Contact Center Development Model (CCDM). Pomaga on organizacjom zrozumieć ich obecne możliwości w zakresie contact center, a także zaplanować odpowiednie działania w tym zakresie.

Stale rozwijamy swoje kompetencje także w zakresie usług telekomunikacyjnych. Jesteśmy choćby współtwórcą sieci OST112.

NTT DATA umożliwia połączenie Cisco Webex Contact Center z usługami telekomunikacyjnymi. Cloud Voice for CX NTT DATA oferuje m.in. możliwość łatwego dostępu i natywnej integracji w modelu contact-center as-a-service. Usługa redukuje złożoność procesów, obniża koszty, zapewniając płynność rozmów. Jest dostępna na całym świecie.

Na życzenie klientów NTT DATA może dostarczyć całą infrastrukturę Cisco. Dotyczy to nie tylko contact center, ale także m.in. rozwiązań do współpracy, usług chmurowych i data center, networkingu czy kwestii bezpieczeństwa. Wyróżnia to nas na tle konkurencji.

Posiadamy dedykowany zespół developerów. Software Development & Integration Team szybko i sprawnie może zaimplementować API Cisco Webex Contact Center w każdej architekturze i firmie

Wyróżnia nas nie tylko bogate doświadczenie, ale także różnorodne i zwinne podejście do realizacji projektówDotyczy to zarówno klasycznych realizacji w trybie waterfall, jak również projektów agile.

Zobacz Również

Spotkanie praktyków CX z NTT DATA

Spotkanie praktyków CX z NTT DATA Serdecznie zapraszamy wszystkich liderów obszaru Customer Experience na kolejną edycję Spotkania praktyków CX organizowane przez NTT DATA. Motyw przewodni

Więcej »

Rejestracja

Zarejestruj się w serwisie, by móc pobierać nasze materiały.

Wypełnij formularz, jeśli chcesz poznać szczegóły naszych rozwiązań

Formularz