Nasi klienci

Crédit Agricole

Chatbot ułatwia klientom kontakt z bankiem

Ashrae

Biuro przyszłości, które działa już dziś

logo heineken kraków

Global Shared Services Heineken

HEINEKEN wyprzedza trendy, wymyślając pracę zespołową na nowo – dzięki wykorzystaniu rozwiązań do pracy zdalnej

logo xkom

x-kom

Nowa jakość w obsłudze klienta. .Centrum kontaktu w chmurze firmy x-kom wspiera rozwój firmy

iSpot

Elastyczna, zarządzana sieć poprawia
doświadczenie klientów iSpot

Według naszych klientów

„Rozumiemy swoich klientów i nie chcieliśmy ich zmuszać, żeby kontaktowali się z nami w sposób, który jest dla nich niekomfortowy. Potrzebowaliśmy rozwiązania, które pozwoliłoby nam pozostać wiernym naszym zasadom, ale jednocześnie odciążyć naszą infolinię”

Iga Stępień Product Owner Channel Excellence & Omnichannel Orchestration, Credit Agricole Bank Polska

„Potrzebowaliśmy wsparcia w zaprojektowaniu najlepszych rozwiązań i wyborze technologii. Zaufaliśmy NTT ze względu na ich szerokie możliwości i licznych partnerów. Doceniamy oddanie i osobiste Zaangażowanie zespołu NTT, który skoordynował wiele wdrożeń w bardzo krótkim czasie.”

Paweł Miodek D&T Service Delivery Manager, HEINEKEN

„x-kom od zawsze był, jest i pozostanie firmą zorientowaną klientocentrycznie. Technologia odegrała i cały czas odgrywa bardzo znaczącą rolę w naszej wizji tego, co chcemy stworzyć i dostarczyć klientom.”

Adam Zięcina Head of Contact Center, x-kom

„Nasza nowa siedziba stanowi wzór prawdziwie inteligentnego, zrównoważonego miejsca pracy”

Jeff Littleton Wiceprezes wykonawczy, ASHRAE

„NTT to partner, który mówi językiem potrzeb klientów. Najpierw rozmawiamy o funkcjonalnościach i o tym, co chcemy osiągnąć, a dopiero później o systemie i sposobie wdrożenia.”

Anna Freitag Customer Service Solutions Manager, x-kom

„Podjęliśmy decyzję o stworzeniu cyfrowego biura, które będzie należytym wsparciem dla naszych pracowników i pozwoli im wykonywać swoje obowiązki bez względu na miejsce. Firma NTT sprawnie przeprowadziła nas przez ten proces.”

Ewa Szalewska Head of People Function w HEINEKEN

Wypełnij formularz, jeśli chcesz poznać szczegóły naszych rozwiązań

Formularz